Billie Eilish - What Was I Made For?

 

Billie Eilish - What Was I Made For? 英中字幕

 

I used to float, now I just fall down
曾經的我漂浮在空中,如今我卻只能墜落

I used to know but I'm not sure now
曾經的我知道一切,如今卻什麼也不確定

What I was made for
我究竟是為何而生

What was I made for?
我又是為誰存在?


Takin' a drive, I was an ideal
開車出遊,曾經是我理想中的樣子

Looked so alive, turns out I'm not real
看起來充滿活力,結果卻說我不是真實存在的

Just something you paid for
我不過是你付錢買來的東西

What was I made for?
我究竟是為何而生

'Cause I, I
因為我,我

I don't know how to feel
我已經不知道該如何去感受

But I wanna try
但是我仍然想要嘗試

I don't know how to feel
我已經不知道該如何去感受

But someday, I might
但也許有一天,我也許能夠

Someday, I might
也許有一天,我也許能夠


When did it end? All the enjoyment
什麼時候這一切會結束?這所有的快樂

I'm sad again, don't tell my boyfriend
我又感到難過了,請不要告訴我的男朋友

It's not what he's made for
這不是他造成的

What was I made for?
我究竟是為何而生

'Cause I, 'cause I
因為我,因為我

I don't know how to feel
我已經不知道該如何去感受

But I wanna try
但是我仍然想要嘗試

I don't know how to feel
我已經不知道該如何去感受

But someday, I might
但也許有一天,我也許能夠

Someday I might
也許有一天,我也許能夠

Think I forgot how to be happy
好像我已經忘記怎麼才能夠感到快樂

Something I'm not, but something I can be
那種我現在不是,但是我能夠成為得狀態

Something I wait for
我等待著的

Something I'm made for
我存在的意義

Something I'm made for
我存在的理由

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()