Gracie Abrams - Will you cry? 

 

 

Gracie Abrams - Will you cry?  英中字幕

 

When you talk you get shallow
你一開口就顯得膚淺

Where I walk you don't follow
你從不跟隨我的步伐

When I scream you're my echo
當我尖叫你成回響

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Damage
傷害

Lined up
自成一排

Wreckage left behind us
我們身後滿是斷垣殘壁

How'd we get stuck?
我們怎麼困在這裡?

Now I'm what you're bored of
現在我成為了你厭倦的對象

Now you walk through me
你已經向前

With my heart heavy
帶著我沉重的心情

Breaking my reverie
打破了我的沉思

I could die early
我可能會提前死在

With your arms 'round me
你的雙臂中

Habits go slowly
習慣慢慢遺忘

Would it not kill to say goodbye?
說再見難道不也是一種傷害嗎?

When you talk you get shallow
你一開口就顯得膚淺

Where I walk you don't follow
你從不跟隨我的步伐

When I scream you're my echo
當我尖叫你成回響

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Pieces broken
支離破碎

All we left unspoken
我們都沒有說出口的一切

Aimless hoping
漫無目的,只希冀著

Left my mouth wide open
我的嘴巴張得大大的

It's kinda funny when it goes from all to nothing
有點好笑,看著從完美無缺,直到一切皆不復存

You have to laugh before you start to cry
在你開始哭泣之前,最好先學會大笑

'Cause now I stop myself from holding onto something
因為現在,我只能阻止自己去保存回憶

That makes me feel a little less alive
讓我感覺自己,已經不再鮮活


When you talk you get shallow
你一開口就顯得膚淺

Where I walk you don't follow
你從不跟隨我的步伐

When I scream you're my echo
當我尖叫你成回響

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?


You don't move me
你影響不了我

I see through you
我看穿了你

I don't follow
我不盲從

I don't want to
我不想這樣


Now you walk through me
你已經向前

With my heart heavy
帶著我沉重的心情

Breaking my reverie
打破了我的沉思

I could die early
我可能會提前死在

With your arms 'round me
你的雙臂中

Habits go slowly
習慣慢慢遺忘

Would it not kill to say goodbye?
說再見難道不也是一種傷害嗎?

When you talk you get shallow
你一開口就顯得膚淺

Where I walk you don't follow
你從不跟隨我的步伐

When I scream you're my echo
當我尖叫你成回響


Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

Will you cry if I let go?
如果我放手,你會哭嗎?

 

 

來聽聽Gracie Abrams 其他的歌曲

|中文歌詞| Gracie Abrams - 21 「我很抱歉,但你至少還擁有我年輕時的全部摯愛」

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()