Only Us-《親愛的艾文·漢森》

 

 

Only Us-《親愛的艾文·漢森》英中字幕

I don't need you to sell me on reasons to want you
我不需要你說服我想要你的理由

I don't need you to search for the proof that I should
我不需要你去尋找我應該的證據

You don't have to convince me
你不必說服我

You don't have to be scared you're not enough
你不必害怕你不夠好

'Cause what we've got going is good
因為我們之間的一切都很好

I don't need more reminders of all that's been broken
我不需要更多提醒所有已經破碎的事情

I don't need you to fix what I'd rather forget
我不需要你修復我寧願忘記的事情

Clear the slate and start over
清空一切,重新開始

Try to quiet the noises in your head
試著平靜內心的噪音

We can't compete with all that
我們無法與所有一切競爭

So what if it's us?
那又如何,如果是我們?

What if it's us
如果是我們

And only us
只有我們

And what came before won't count anymore or matter?
之前的一切不再重要?

Can we try that?
我們可以試試嗎?

What if it's you
如果是你

And what if it's me
如果是我

And what if that's all that we need it to be
如果那就是我們所需要的一切

And the rest of the world falls away?
而其他世界都消失了?

What do you say?
你怎麼說?

I never thought there'd be someone like you who would want me
我從來沒想過會有像你這樣的人想要我

Well...
嗯...

So I give you ten thousand reasons to not let me go
所以我給了你一萬個不讓我走的理由

But if you really see me
但如果你真的看見我

If you like me for me and nothing else
如果你喜歡我就是我,沒有其他

Well, that's all that I've wanted for longer that you could possibly know
那就是我想要的,比你可能知道的要久

So it can be us
所以我們可以

It can be us
只有我們

And only us
只有我們

And what came before won't count anymore or matter
之前的一切不再重要

We can try that
我們可以試試

It's not so impossible
這並不那麼不可能

Nobody else but the two of us here
除了我們兩個,這裡沒有其他人

'Cause you're saying it's possible
因為你說這是可能的

We can just watch the whole world disappear
我們可以看著整個世界消失

'Til you're the only one
直到你是唯一的人

I still know how to see
我還知道怎麼看

It's just you and me
只有你和我

It'll be us
它將是我們

It'll be us
它將是我們

And only us
只有我們

And what came before won't count anymore
之前的一切不再重要

We can try that
我們可以試試

You and me
你和我

That's all that we need it to be
那就是我們需要的一切

And the rest of the world falls away
而其他世界都消失了

And the rest of the world falls away
其他世界都消失了

The world falls away
世界消失了

The world falls away
世界消失了

And it's only us
只有我們

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()