Billie Eilish - Ocean Eyes

 

 

Billie Eilish - Ocean Eyes 英中字幕

 

I've been watchin' you for some time
我已經注視你有一些時間

Can't stop starin' at those ocean eyes
無法停止凝視你如海洋般的藍色雙眸

Burning cities and napalm skies
彷彿容納進一座燃燒中的城市、火光映天

Fifteen flares inside those ocean eyes
在那海洋般的雙眸倒映無數光芒

Your ocean eyes
你海洋般湛藍的雙眸

No fair
太不公平

You really know how to make me cry
你真的知道如何使我哭泣

When you gimme those ocean eyes
當你用那如海洋般的藍色雙眸注視我

I'm scared
我很害怕

I've never fallen from quite this high
我從未有過從高處墜落的感受

Fallin' into your ocean eyes
墜入你如海洋般的藍色雙眸

Those ocean eyes
那些海洋般湛藍的雙眸

I've been walkin' through a world gone blind
我在黑暗的世界中摸索

Can't stop thinkin' of your diamond mind
無法停止想著你那鑽石般的心

Careful creature made friends with time
小心翼翼的跟時間當朋友

He left her lonely with a diamond mind
他留下她孤身一人與她鑽石般的心靈

And those ocean eyes
還有他那如海洋般的藍色雙眸

No fair
太不公平

You really know how to make me cry
你真的知道如何使我哭泣

When you gimme those ocean eyes
當你用那如海洋般的藍色雙眸注視我

I'm scared
我很害怕

I've never fallen from quite this high
我從未有過從高處墜落的感受

Fallin' into your ocean eyes
墜入你如海洋般的藍色雙眸

Those ocean eyes
那些海洋般湛藍的雙眸

Da, da-da, da-da
Da-da-da, da, da
Da, da, da, da, da-da-da-da
Mm
Mm
Mm

No fair
太不公平

No fair
太不公平

You really know how to make me cry
你真的知道如何使我哭泣

When you gimme those ocean eyes
當你用那如海洋般的藍色雙眸注視我

I'm scared
我很害怕

I've never fallen from quite this high
我從未有過從高處墜落的感受

Fallin' into your ocean eyes
墜入你如海洋般的藍色雙眸

Those ocean eyes
那些海洋般湛藍的雙眸

 

 

來聽聽Billie Eilish 其他的歌曲

Billie Eilish - What Was I Made For? 「我已經不再清楚我存在的意義是什麼了」

Billie Eilish, Khalid - lovely 「聽起來難道不可愛嗎? 關於我說我很孤獨的這件事」

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()