keshi - drunk

 

 

 keshi - drunk 英中字幕


All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

Don't need nobody else
不需要別人

All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

Don't need nobody else
不需要別人

Smell like smoke
聞起來想是菸

Nuit de l'homme
人類的夜晚

It's been a while since we last spoke
自從上次交談已經過去一陣子了

So tell me, how's it go?
所以告訴我,一切都好嗎?


Still love blues
還是喜歡藍色

Nothing new
沒有新意

Careless love, I've had a few
無憂無慮的愛情,我曾經有過一些

How 'bout you?
你又是如何呢?


All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

Don't need nobody else
不需要別人

All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

Don't need nobody else
不需要別人


I never have thought
我從來沒有想過

When you're gone
當你走了

I'd find it hard to carry on
發現一切都很難繼續前行

And it's probably 'cause
這可能是因為


I fell in love
我曾經愛過

Way back then
很有以前

And I think about us when
當我想到我們時

I think about us when
我會想起我們時


All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

I got nobody else
我沒有別人

All my friends are drunk again
我的朋友們又一次通通喝醉了

And I'm stumbling back to bed all by myself
而我一個人跌跌撞撞的回到床上

I got, I got nobody else
我有,我什麼人都沒有

 

 

來聽聽keshi 其他的歌曲

|中文歌詞| keshi - skeletons 「就連我的骸骨都取走,反正我也不知道我能不能成功」

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()