Billie Eilish - Six Feet Under

 

 

Billie Eilish - Six Feet Under 英中字幕

 

Help, I lost myself again
救救我,我又再一次迷思自我

But I remember you
但我想起了你

Don't come back, it won't end well
別走回頭路,我們不會善終

But I wish you'd tell me to
但我希望由你來告訴我

Our love is six feet under
我的愛埋葬在地底六英尺

I can't help but wonder
我不禁開始想像

If our grave was watered by the rain
我們的墓是否被雨水浸潤

Would roses bloom?
那些愛意是否會如花般綻放

Could roses bloom
那些愛意是否能如花般

Again?
再次綻放

Retrace my lips, erase your touch
重溫我的雙唇,抹去你的觸碰

It's all too much for me
對我來說一切都太多了

Blow away like smoke in air
像煙霧一樣吹散在空氣中

How can you die carelessly?
你怎麼能如此不顧一切地離去?
Our love is six feet under


I can't help but wonder
我不禁開始想像

If our grave was watered by the rain
我們的墓是否被雨水浸潤

Would roses bloom?
那些愛意是否會如花般綻放

Could roses bloom
那些愛意是否能如花般綻放


They're playin' our sound
他們正放著我們的聲音

Layin' us down tonight
今夜讓我們躺下

And all of these clouds
而所有這些雲

Cryin' us back to life
會哭著帶給我們新生

But you're cold as a night
但像晚上一樣冰冷

Six feet under
地底六英尺

I can't help but wonder
我不禁開始想像

If our grave was watered by the rain
我們的墓是否被雨水浸潤

Bloom
綻放

Bloom
綻放

Again
再次綻放

Help, I lost myself again
救救我,我又再一次迷思自我

But I remember you
但我想起了你

 

 

來聽聽Billie Eilish 其他的歌曲

Billie Eilish - What Was I Made For? 「我已經不再清楚我存在的意義是什麼了」

Billie Eilish, Khalid - lovely 「聽起來難道不可愛嗎? 關於我說我很孤獨的這件事」

 


應該聽原版,但是我真的很想推薦另一個現場版本的:點這裡,聽現場演奏版


 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()