Keshi - skeletons

 

 

Keshi - skeletons 英中字幕

 

Stressed out
充滿壓力

Feeling lost and I don't know what to do now
感到迷惘,我也不知道怎麼做

What I chose ain't really gonna work out
我過去做得選擇並沒有發揮任何作用

Fallin' six feet underneath the floor now
像是墜落地底下六英尺

Think I'm gonna tap out (Ooh-ahh, Ooh-ahh)
覺得我已經快要投降


Feel bad, go to bed
感覺很糟,上床一遭

Wake up even worse yea
醒來後反倒覺得更糟

So sad, in my head
好難過,在我腦海中

Feeling like a curse
簡直像是被詛咒

I need medicine, medicine, medicine
我需要解方,解方,解方


All my skeletons out for the taking (Ooh-ahh)
我全身的骸骨都被取走

Yea, I don't even know if I'ma make it
是的,我甚至不知道我還能不能成功

I'm afraid of myself and I hate it
我害怕自己,我討厭這種感覺

All my skeletons out for the taking
我全身的骸骨都被取走

Somebody take 'em
有人拿走它們


I wanna run away, the day to day
我想要逃離,日復一日

Is taking its toll on me
折磨著我

And I'm tearing at the seams
我正處於崩潰邊緣

Throw it all away
想把一切都拋棄

Give a fuck about what they say
不去理會其他人怎麼說

I gotta disagree
因為我不會同意的

This ain't really fun for me
這對我來說一點都不有趣


Feel bad, go to bed
感覺很糟,上床一遭

Wake up even worse yea
醒來後反倒覺得更糟

So sad, in my head
好難過,在我腦海中

Feeling like a curse
簡直像是被詛咒

I need medicine, medicine, medicine
我需要解方,解方,解方

All my skeletons out for the taking (Ooh-ahh)
我全身的骸骨都被取走

Yea, I don't even know if I'ma make it
是的,我甚至不知道我還能不能成功

I'm afraid of myself and I hate it
我害怕自己,我討厭這種感覺

All my skeletons out for the taking
我全身的骸骨都被取走

Somebody take 'em
有人拿走它們

 

來聽聽keshi 其他的歌曲

|中文歌詞| keshi - drunk 「不是不需要,而是我身邊什麼人都沒有。」

 

來聽聽其他也 墜落6英尺 的歌曲

|中文歌詞| 怪奇比莉Billie Eilish - Six Feet Under 「把我們的愛,埋葬在地底六英尺,如同生與死的距離。」

 

 


  1. Keshi唱歌有一種魔力,好像能夠被他的歌聲擁抱一樣。
  2. 英文歌裡面常常聽到地底6英尺的歌詞,後來查才知道,六英尺的距離,其實就是人死後埋進地底的深度。

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 狐狸密語 的頭像
    狐狸密語

    今天 你想來一部怎麼樣的電影

    狐狸密語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()